Kclyl Adetime 5 gün varken 4.7 olan değerim bugün kahverengi lekelenme yaşadım adet mi acaba yerleşme mi sizce 🥺
-Cennetkusuannesi- Kclyl o seviyelerde erkek öğrenende var ben kan testi ver adetin geçerse lekelenme pembe veya kahveyse ve damla şeklinde geldyse yerleşme olalir canım benim öyle olmuştu
efgoksen 5in altındaki değerler gebelik yok demek ama iki güne bir takip edilerek artışına baksanız daha sağlıklı