Buseenuur Kızlar özellikle geceleri yatağa yatınca diz kapağımdan aşağısı inanılmaz ağrıyor uyuyamıyorum ağlıyorum bir tavsiyeniz var mı kramp değil sürekli kaslarda bi ağrı
Fatmadmr37 Buseenuur kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama 4 aylık olduğundan beri magnezyum kullanıyorum doktorumun önerisi ile ve çok büyük faydası var. Unutup içmediğim zamanlar çok iyi anlıyorum.
Buseenuur Fatmadmr37 ya öyle miiii ben krampa iyi geliyor diye üstelemedim çünkü benimki ağrı yani böyle kas ağrısı. 32 haftalığım ama dayanamıyorum artık kontrolde tekrar söyleyeceğim
Buseenuur Talentedmom 32 olacağım sadece demir ve d vit kullandırdı magnezyum kramplara iyi geliyor diye okumuştum o uüzden üstelemedim ama ağrıya iyi geliyor mu magnezyum. kramp hiç olmadı bu kas ağrısı
Talentedmom Buseenuur ben hiç yürüyemiyordum siyatik sinir sıkışması oldu bende sol bacağım ve kalçam çok kötüydü doktorun önerisiyle başka magnezyuma geçtik o çok iyi geldi
Buseenuur Fatmadmr37 tekrar isteyim o zaman yani dayanayım diyorum ama dayanılacak gibi değil uyku sıfır
Buseenuur Talentedmom bende isteyeceğim gündüz çok bişi yok anlamıyorum ama gece uykumdan uyanıp ağlıyorum resmen
Zumruduanka160 Buseenuur ooo senin yine son haftalara doğru olmuş 2. Aydan beri bacak ağrısı çekiyorum her gün uyku haram ağla zırla sabah akşam ağrıyordu beter bişey magnezyum verdi 3. Ayda geçmemişti 3-4 gündür ağrımıyor sadece şaşkınım Ocean extramag a geçtim ondan mı bilmiyorum
Talentedmom Buseenuur ayakta kalmayacaksın egzersizleri var onun onlarınyapacaksın doktorum öyle dedi ilk gebelikte de çok çekmiştim uzanmak çaresi ayakta daha da artıyor yürümek iyi gelmiyor
Buseenuur Zumruduanka160 benimde 24. Haftadan beri vardı ama bu kadar değildi yani dayanabiliyordum uyuyabiliyordum ama yok yani gece dayanılacak gibi değil. Kimine magnezyum fayda etmiş kimine etmemiş bana hiç vermedi doktor🤷♀️
Buseenuur Talentedmom bana da sürekli hareket et yürüyüş yap diyor ama ben asla evden çıkmıyorum süreki yatıyorum zaten halim yok sıcak bi taraftan ağrılar bi taraftan 🙈
Talentedmom Buseenuur siyatik sinir sıkışman olduğu sürece yatacaksın ayakta kalır yürürsen ağrın artar o hatayı yaptım yürü dediler daha da arttı doktorum da dinlen demişti
Buseenuur Talentedmom öyle bir rahatsızlığım var mı bilmiyorum ama doktorumu dinlemediğim tek konu bu platese falan da git demişti bana ben yatak odasından salona zor geçiyorum 😂
Talentedmom Buseenuur mesela benim sol bacağım ağrıyordu kalçama kadar yürürken kitleniyordum kalıyordum öyle ben de sonradan öğrendim
Talentedmom Buseenuur mesela benim sol bacağım ağrıyordu kalçama kadar yürürken kitleniyordum kalıyordum öyle ben de sonradan öğrendim
Buseenuur Talentedmom geçmiş olsun çok şükür öyle bir ağrı değil gece ortaya çıkan kas ağrısı benimki