Kızlar merhaba 13+0 ım bugün. En son 11+4 de ikili test için gittiler Dr a. Sonuç hala çıkmadı. İl dışındayım Dr.um 1 ay sonra orda kontrole gidebilirsin dedi ama ben sürekli evham yapıyorum. Özellikle 5 6 gündür göğüslerimdeki ağrı yok oldu . Başlarda ara ara sızı şeklinde özellikle göğüs ucuma ağrı girip çıkıyordu. Sizce bunun kaybolması normal mi ? Bel bacak ağrısı dışında herhangi bir belirtim kalmadı kafam şok karışık sizce Dr a gitmeli miyim