anneyim9 Kızlar ikiz gebeyim çift yumurta 28. Haftadan beri bebeğimin biri 2 hafta geriden geliyor yarın perinatolojiye tekrar gideceğim bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı yada böyle devam ederse beni neler bekliyor çok korkuyorum😞