Arkadaslar ağustosta doğumum var sezaryen.
3 yasında kızım var izmir şehir hastanesinde olucak doğumum.
Sizce kızımın hastaneye gelmesine bişey derler mi ziyaretci saatinde gelebilir mi?
Ya da geldiği zaman gitmesi çok zor olur diye düşünüyorum zaten son zamanlarda beni gözünün önünden bir dk ayırmıyor peşimde her dk nst ye dahi yanımda giriyor.
Geldiği zaman tekrar zorla gönderince annem kardeşimle kaldı beni istemedi gibi düşünür mü yasayanlar anlar bu kaygılarımı diye düşünüyorum tavsiyeniz nedir ne yapmalıyım bu düşünceler beni biraz yoruyor yardımcı olursanız sevinirim🌸 🤍