Duhik En son 12 haftalıkken doktora gittim, su an 15. Haftadayım ama içim içimi yiyor. İyi mi sağlıklı mı nasıl acaba diye. Daha 5 gün var doktora gitmeme sizede oluyor mu böyle 🥺
CokCahilsinKeskeOlsen Duhik Evet çok oluyor insan endişe içine düşüyor ama zamanla ultrasona sığmayınca daha büyüyünce daha içi rahat oluyor insanın
Duhik CokCahilsinKeskeOlsen hissetmeye baslayınca insanın içi daha rahat eder ama böyle olunca vesvese bırakmıyor insanın peşini 🥺
Tazeanne2016 İki haftada bir gidiyorduk o zaman bile o ilk hafta geçmek bilmiyordu , çok güzel heyecanlar 💕 şimdi ise sona yaklaşıyoruz telaşlarımız arttı tabi sona doğru daha hızlı geçiyor zaman , ilk zamanların kıymetini bilin 🌸