Benim eşimle kan uyuşmazlığım olduğunu söyledim. 7. Haftamda lekelenmem olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Sonrasında 2 ay kanamam oldu ama hiç değilse kan uyuşmazlığı konusunda kafamız rahattı.
- Haftada tekrar yapılacak.
Bu aşının yan etkisi olmadığı için içiniz rahat olabilir. Bunu yaptırmayanların eğer kan uyuşmazlığı varsa genelde gebelikleri ileriki aylarda sona eriyor. Eskiden bu iğne olmadığı için kadınlar çoğunlukla ölü doğum yapıyorlarmış.