Beyzanurq yok doktorum teklif etti ama düşük gerçekleşiyor sonra mesuliyet kabul etmiyorum dedi daha dogrusu şöyle anlattı saglıksız gebelik oluyo bazılarında biz alttan muayene yapıyoruz bizden sanıyolar geliyor ama saglıksız gebelikde elini bile kaldırsan düşük yaparsın yani dedi toplum yanlış anlıyo bunu dedi bende doktoruma rica ettim karnım dan ilk baksak sonra alttan muayeneye baksak diye sagolsun kırmadı karnından gözükmes dedi ama bakalım dedi karnım dan kese gözüktü allahıma çok şükür