Sydnr58 Herkese merhaba. Aklıma takılan bir şeyi sizlere sormak istiyorum. Bazı doktorlar kemik yapısından cinsiyet yorumu yapıyorlar ya, nedir bu kemik yapısı mevzusu. Nasıl anlaşılıyor, biz anlayabiliyor muyuz? Nedir yani bilgisi olan yasabilir mi
2kizannesi30 Sydnr58 ya şey hastanede bir kısma kız demişler bir kısma erkek demişler hatta çoğu ayrıntılı ultrasonda cinsiyetlerin farklı olduğunu öğrendiler yani kız deyip erkek çıkmış Bir de en komiği sürekli erkek erkek demişler ayrıntılı ultrasonda bile kadın kız çocuğu doğurdu diyeceklerim bu kadar
elifayc Sydnr58 bana 12. Haftada kemik yapısına göre erkek dedi sonra kız dediler o bence biraz bebeğin iri olmasından kaynaklanıyor
TAkilicci Sydnr58 Evet kemik yapısına göre yorum yapıyorlar. Mesela benim dr um hiç pozisyon vermediği için bebeğim kemik yapısına bakmıştı. Hem kız hem erkek bebeğe uyumlu demişti. 18-19. Haftada falan öğrenmiştim netleşmişti
Mamiko_2020 Ay vallahi 5 sene önce doktor 10 haftalıkken kız gibi demişti öylede oldu bende şaşırmıştım 😅Bence doktorun tecrübesi çok önemli.Gittiğim doktorda çok çok iyiydi alanında zaten
Sydnr58 Mamiko_2020 evet benim doktorum da ilk gebeliğimde 10 haftalıkken kız dedi öyle de oldu ama merak ediyorum nasıl anlıyorlar
Sydnr58 2kizannesi30 ya işte tek anlamayacağım konu o. Erkek diyip kız olması, hadi kordon denk geldi. Kız diyip erkek doğuranlar onlara tamamen şaşıyorum ya kuzenımde öyle oldu
Sydnr58 elifayc valla kemik yapısına göre yorum yapılmadı ama bacak arası boştu detsylıda bakacağız artık
Sydnr58 elifayc valla kemik yapısına göre yorum yapılmadı ama bacak arası boştu detsylıda bakacağız artık