Deletedmom_297 çok geçmiş olsun, öncelikle içini ferah tut. Vajinal yolla kullanılan Progestan’dan sonra bazen peçeteye gelen hafif lekelenme olabiliyor, özellikle ilk uygulamalarda vajinada hassasiyet varsa minik damarlar bile buna tepki verebiliyor. Bu, ilacın kendi etkisinden değil, uygulama kaynaklı olabilir yani Sen kanama şeklinde değil de sadece hafif leke görmüşsün, bu çok sık olur. Ama tabii ki şiddetli bir akıntı, kırmızı taze kan gibi bir şey olursa mutlaka kontrol gerekir. Şu anki tarifinle panik olacak bir durum yok gibi duruyor. Temizliğine dikkat et, içini rahatlatmaya bak kuzum