Yusufunannesi_ mm_m954 ben de prodoctor marka yaptım bugün silik gördüm ama korkuyorum da yanlıştır diye
Gizemce1- mm_m954 diğer posta gördüm, sanırım adetiniz 5 temmuzda bitmiş. Gebelik varsa da henüz çıkmaz ki zaten daha adet biteli 17 gün olmuş. Yumurtlaması döllenmesi derken mümkün değil yani pek
mm_m954 Gizemce1- canm 17 gun sonra regl oldum zaten benim karışık duzen ama pembe çizgide bile güvenmeyin tevsyiem belirgin bir çizgi çıkardı hemde 2 testi
mm_m954 sananegerekvar yapmam şupe bir kadında düşüyorsa kesin bir şeyi var ben normale telefon kurcalicak biri değilim