Ayak maskesi hiç kullanmadım, markayıda bilmiyorum ama bence ayak maskesi iyi değil çünkü ayağı daha çok kuruturmuş öyle duydum (deneyimlemedim) bence ayak maskesi yerine ayaklarınıza güzel nemlendiren krem veya vazelin sürün uzanın tv bakın o sırada kremde ayaklarınızda emer zaten bence aynı işlevi, hatta daha güzel nemlendirmeyi sağlar diye düşünüyorum ☺️