Gunel99 Genelde 2 gün ama bana ertesi gün kendinizi iyi hissediyorsanız çıkış yapabilirsiniz dendi bende hastanede kalmak istemedigin için çıkmıştım.Bebek ilk kakasını yaptıysa,sizde gazinizi cikarttiysaniz ve herhangi bir problem cikmadiysa ertesi gün çıkabiliyorsun ama 2 gün kalma hakkın var.