Nuraydiyebiri Bebeğin eşi rahim ağzına yakın yerleşimli. Ben doğum iznine ayrılınca memleketime gitmek istiyorum doğum için. 32+0da izne ayrılıyorum o hafta hemen gitmeyi düşünüyorum. Bu sorunu olan ve uçakla seyehat eden var mı?
Oges Nuraydiyebiri ben 21. Haftamda 11 saat otobüs yolculuğu yaptım Allah korudu inşallah bişey olmaz uçak yolculuğumda hiç olmaz doktordan hamile olduğunuza dair rapor alın hava alanında x ray cihazından geçmek istemediğinizde onu gösterirsiniz
denizannee Nuraydiyebiri haftan ileri bence böyle ciddi bi konuyu tamamen doktoruna danışarak ilerlet
Gzd_gzd Nuraydiyebiri ben 25. Haftamda bebeğin eşi aşağıdaydı 1.5 saatlik bir uçak yolculuğu yaptım bi şey olmadı ama sizin hafta daha ileri tabi doktorunuza sorun
Nuraydiyebiri Zaten doktordan rapor almadan binemem uçağa ama sorun olan ya da olmayan var mı öğrenmek için sordum. Ona göre bilet alayım diye. Doktoru arasam muayene olmadan bir şey der mi bilemedim.