Gkcgkc Reglime bir hafta var iki üç gündür hapşırırken kasıkta batma oluyor ama dün gece felaketti gözlerim yaşardı o derece belirti mi bu
zeynepulker0 Gkcgkc bunu daha yaşamanız çok erken ya zaten 20 den sonra çok duydum bunu ve belirti değildir sanırım ben 8 haftalığım hiç olmadı bende
Gkcgkc nisan30_ yaa bana da farklı geldi işte normalde olmadığı için ilk hamileligimde olmuyordu o yüzden merak ettim belirti olabilir mi diye sağlıkla gelsin bebeğiniz
HilalOzmen Hamileliğimde hep oldu bana da normalde hiç olmuyordu kramp gibi yerimden kıpırdayamıyordum
Zarifokur Gkcgkc işte benim de ağrı oluyor. Bende post açmıştım . Bak bir çok kişide oluyordu . Hani ayakta çok durunca da oluyor o ağrı . Dün gece kaşık ağrım çok oldu otururken şimdi geçti . Sabah test yaptım normal bu innovita gebelik testlerinden
Zarifokur Gkcgkc döllenme günümü tam pik bulamadığım için tahminde bulunuyorum . Ya beş yada altı gün var test yaptım bu sabah ikinci idrarla ama su içmemiştim . Bugün 9. Gün negatif görünüyor
Gkcgkc Zarifokur benim de 30-31 i ama test yaptım dayanamadım bebetime silik çift awox negatif çıkardı 😄
Gkcgkc Zarifokur evet erken evde vardı yaptım meraktan şimdi bekliyorum bakalım ama umudum yok bi test negatif çıkınca 🤣
Gkcgkc Zarifokur üçüncü ay benim.. kızımda ilk denemede olmuştu ama ikinci zorluyor doktora da gitmedim siz gittiniz mi