Bana arkadaşım aldı merfbaby, babybjörn’den daha geniş boyu. 2 aydır kullanıyoruz bebeğim yaklaşık 3 aylık, kumaş kalitesi kesinlikle çok güzel. Kaç kere yıkadım deforme olmadı. Arkadaşımın evinde babybjörn var oraya gidince ona yatırdım kızımı ama ben merfbaby i daha çok beğendim belki de o çok uzun zamandır kullanılan bir ürün diyedir bilmiyorum. Çok kafa patlatmıştım bir ara babybjörn almalı mıyım diye ama bence hiç gerek yok, max 1 sene kullanılan bir ürün ve merfbaby hem yerli üretim hem işlevi aynı. Eskiden sanırım daha da büyükmüş boyutu. Biraz küçültmüşler yine de geniş. Ben bebek ürünlerinde en çok parayı bebek arabası ve kızım çok sevdiği için daha yeni kanguruya verdim. Geri kalanı için cidden büyük paralar harcamaya gerek yok diye düşünüyorum.