Kızlar doktorum detaylı ultrason için çam sakuran alırken yüksek gebelik riski olanlar için diye yazarsa önemseme dedi yinede al bakıyorlar dedi. Bende aldım . Orada barış bozaya giden var mı? Bakıyor değil mi yüksek riskli olmasada. Çünkü parantez içinde detaylı usg çekilmemektedir diyor. Ama onun için gidiyorum zaten