Merhaba 2 gün önce doğurdum. Başından beri normal doğurcam diyordum. Sancım vardı açıklığım 1 cm kadardı. Doktor suni sancıyla destekleyelim sancılarını dedi. Ben çok zorlandım 3 cm kadar oldu artık dayanamadım ve sezaryen oldum. Ama herkesin aynı olacak değil. Sen içini ferah tut.