Beyzanrcnp Fulya_6 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimde öyle aşılamayla oldu ve ilkinde tuttu darısı isteyen herkese nasip olsun şuan 33+1 haftalık olduk bu zamanları yaşamak Sanada en güzel şekilde nasip olsun ❤️❤️❤️
sevgidolubiranne Fulya_6 ikinci verdiğin kanda belli olur artışa göre 😍 benim 8.gün 266 çıkmıştı ikizdi ama birisi düşük oldu 6.haftada sonrasında tek devam ediyor şu anda Allah sağlıkla kucağıma kavuştursun
Fulya_6 sevgidolubiranne benim de 2 embriyo transfer edildi bakalım beklemedeyiz. Kese ne zaman belli olur ?
sevgidolubiranne Fulya_6 Amin inşallah canım Fulya_6 Kese için bi 20 gün sonra falan çağırırlar sanırım benim öyle olmuştu hem kese hem kalp atışı duydum 😍🥰
kbrkkk Fulya_6 o his o kadar güzel bi his kiiii tüm emeklerin karşılığıı 🤲🏻🥹🥹insan sağlıkla kucağına al lafını duydukça bi başka hissediyor 🥹🥹 Rabbim sağlıkla kavuştuğunuz günleri de nasip etsin canım 🥰🤲🏻
Fulya_6 kbrkkk ay gerçekten öyle henüz benimseyemedim ama büyüdükçe en iyi arkadaşımın o olacağı kesin
Fulya_6 sevgidolubiranne ayyyy🥹🥹🥹 valla eşimle dayanamayıp ailenin yarısına söyledik. Diğer yarısına da kalp atışında diyorum nazar değmesin diye 🥹🙃
Pembe_bulut Fulya_6 hayırlı olsun canım çok sevindim rabbim sağlıklı bir gebelik ve vaktinde sağlıcakla evladınıza kavuşmayı nasip etsin :)
sevgidolubiranne Fulya_6 ben 2 ay falan bekledim herkes öğrendiğinde sanırım 8 haftalıktı 😍 Bayrama denk gelmişti mecbur kaldım yoksa cinsiyete kadar söylemeyecektim
hatice3521 Fulya_6 lütfen hemen herkezle paylaşmayın bende nazara inananlar kafasındayım güzel şeyleri çok paylaşmamak en iyisi 14 haftalık hamileyim çevrem hala bilmiyor sadece birinci derece anne babalar biliyor
Fulya_6 hatice3521 Bizimde anne babalar ve iki taraftan amcalar. O da tedaviyi bildikleri için gününü soruyorlardı sürekli denmek durumunda kalındı. Ama diğerlerine daha sonra:)