Fadime97 Merhabalar hanımlar daha önce başıma gelmemişti hiç iki haftada iki kere yaşadım bunu uyurken nefes boruma bişey kaçmış şeklinde nefesim kesilerek uyanıyorum . İlk hamileligim çok korktum . 16 haftalık hamileyim şuan başına daha önce gelen var mı .
Eco111 Fadime97 aynısı bende de neredeyse 1 haftadır var yastığımı yatağımı değiştim yani ama sürekli tıkanıyorum yatarken ve daha çok yeniyim 5+4
Meryem80 Fadime97 maalesef bebek büyüdükçe ondan kaynaklı nefes alamama hissi oluyor benim öteki gebeliklerde gece yaşıyordum şimdi gündüz de oluyor çok kötü oluyorum yürüyüp kendimi sakinleştirince geçiyor
Annekuzusu123 Fadime97 bu bende bu aralar çok oluyor ama ben 30 haftayım bebek ayaklarıyla diyaframı yittiriyor baskı yapıyor nefes darlığı çarpıntı çok oluyor ve uyurkende sizin dediğiniz gibi uyanıyorum hatta daha az önce oldu
TKumsall Fadime97 akciğerlerden kaynaklı olabilir göğüs hastalıkları uzmanına görünmenizi tavsiye ederim veya kardiyolojiye onun dışında belinizin de altını yastıkla destekleyerek uyumayı deneyebilirsiniz sol tarafınıza dönerek yatın sıkıntı devam ediyorsa kaburganizda batma hissi vs oluyorsa kesinlikle önerdiğim iki doktora da gozukun tabi doktorunuz gerekli yonlendirmeyi sikayetinize uygun şekilde daha doğru olarak yapacaktır
Nursemom90 Diyaframa baskı yapıyordur uyurken bol yastıkla dik yatmaya çalış biraz ama doktoruna da söyle bu durumu
Fadime97 @“Annekuzusu123”# Eco111 bende bunu deneyeyim bence çünkü nefes boruma bişey kaçıyor gibi uyanıyorum çok değişik ve korkunç Allahım hepimizin yardımcısı olsun
Fadime97 Annekuzusu123 benimde çok erken başladı 16. Haftada yani ilginç anlayamadım vücutta gerçekten çok değişik tepkimeler oluyor
Fadime97 TKumsall evet randevu aldım kardiyologa çünkü aşırı çarpıntım da oluyor ama göğüs hastalıklarına almamıştım bunu da değerlendireceğim
TKumsall Fadime97 nabız ölçeriniz varsa kontrol edebilirsiniz nabzını tansiyon aleti varsa en altta sağda da nabız yazıyor ikiside yoksa randevuyu bekleyip durumu öğrenirsiniz umarım iyi olursunuz bu arada panik atak vb bir sorununuz varsa ve son zamanlarda aşırı stres altında kaldiysaniz buda sizi tetikliyor olabilir çarpıntı ve nefes darlığı konusunda ama sorununuz yoksa diğer seceneklerdir muhtemelen dualarım sizinle🙏🏻
ayseekprr Fadime97 merhaba benimde gün içinde oluyor mesela yemek hazırlamaya aniden kalkınca veya yemekten kalkınca yatağa uzandığımda dümdüz yatınca araba kullanırken dik durunca gibi gibi. 31+2 günlük hamileyim 32 yaşındayım ikinci gebeliğim. İlkinde de sonlara doğru böyle olmuştum bebek yukarı çıktıkça büyüdükçe böyle oluyor. Benim iç karnım geniş olduğu için karnım belli bile değil o yüzden sonlara doğru oluyor kimisinde sizin gibi daha erken ve ben 1 kilo bile almadım düşünün ama nefessiz kalıyorum tıkanıyorum
Fadime97 ayseekprr bende ya hiç kilo almadım mesela ama nefessiz kalıyorum anlamadım yukarı çıktığı için olabilir doğru
TKumsall Fadime97 Tetikliyor muhtemelen ama altında sağlık sorunu olmasa bu kadar sorun yaşamazsınız stresten uzak kalmaya çalışın doktor muayenelerinizi de olduktan sonra iyilesirsiniz umarım 🙏🏻
Fadime97 TKumsall evet inşallah muayene günü gelir bir an önce de anlatırım hatta gerek kalmaz da geçer diyeceğim ama bu sefer de başka bir şeyler çıkıyor hamilelik çok garip gerçekten