Ben o kadar takıntılı olmadığım için 30 dklık kısa programda yıkıyorum hep. Sadece ilk yıkadıktan sonra ütü yaptım. Sonra hiç yapmadım. Kurutma makinesinde hassas programda kırışıklık önleme ile kurutuyorum yetiyor. Deterjan da unibaby yeni doğan kullanıyorum