Zelihaalya Sepet beşiklere çok ilgim var büyük bir beşik istemiyorum çocuk için yatakta var biraz beşiği kullanıp bazaya geçireceğim başka beşik önerisi olan var mı sepet beşik fikri uygun mu ?
[silindi] Zelihaalya bende ilk 6 ay sepet dusunuyorum daha sonra kendi odasında montesori yatak almayı dusunuyorum
Sedaahmet Zelihaalya bende sepet beşik düşünüyordum ama onda en fazla 1 yaşına kadar yatar dedi kocam. 😁 Ahşap besik aldık bizde. 3 yaşına kadar yanımızda yatıracakmiş babamız. 3 yaşından sonra genç odası alacaz.
edaozdxx Ben sepet beşik aldım internet üzerinden fabrika satış mağazasından o kadar güzel ki. Piyasaya göre de çok uyguna geldi tam takım 🥰