Diyelim ki doğuma gittik Sancıları hastanede çekmeye devam ediyoruz ve lavman yaptılar.Sizce sancı çekerken lavman yaptırmak mantıklı mı. yaptıranınız var mı nasıl ilerliyor o süreç zorluyor mu rahatlatıyor mu.Psikolojik olarak doğumda ıkınmaya teşvik ediyordur o kesin