Moz 4+0 olduk bugün ve bat günüm.En son 19 haziranda ilk betam 202 çıkmıştı(reglime 3 gün varken).İnşallah güzel bir sonuç görürüm bugün.Dualarınıza talibim❤️❤️
erikarpuz Moz yine test yapsan tahmin ederdim 😂 gerçi artık gerek yok bence istediğin gibi bir sonuc alacaksın
Moz vilanelle kan uyuşmazlığını da sordum.kğrtajlar sonrası rhogam yapmıştım ama aradan 10 ay geçti tekrar gerekir mi dedim ona da hayır dedi @erikarpuz sen yaptırmıştın galiba
erikarpuz Moz benim de kürtajımdan tam 13 ay geçmişti kanamam olunca 2 kere yaptırdım şimdi 28de yaptırıcam ya kan verirsin sonuca göre yaptırırsın
erikarpuz Moz evet çünkü 2 kere iğne olduğumda kanamam kesildi kan sulandırıcıyı da bırakmıştım ona rağmen büyümeye devam ediyordu
Moz @vilanelle @erikarpuz @Smge92 @Esmakeskin @adatuna kızlarr 744 çıktı 19 haziran 202 22 haziran 744
erikarpuz Moz çok iyi ben 800 çıktıktan 5 gün sonra keseyi görmüştüm istersen pazartesiye bi randevu al ☺️
Moz vilanelle bu arada kavga dövüş günde 1 oksapar yazdırdım asla 2 falan vermez buna bile karşı.Hatta diyor ki kanamada yapabilir bazı insanlarda @Esmakeskin