HumaBetul342 doğru diyorsunuz, ilk oğlum Ahmet Enes , ben Enes istiyordum , eşim ve eşimin tarafı da Ahmet istedi , bu da ikili olsun istiyorum, Yasir ’i eşim kabul etmiyor pek ısınmadı , bn de yasir ismini seviyorum, o yüzden yanına yine bir isim daha olacak :))