6+2 günlük gebeyim geçen haftalarda yoğun göğüs hassasiyetim sol.kasik ağrım vardı ara girerdi halsizligm çöktü uyku halim vardı ama 3,4 gündür hiç biseyim yok henüz doktor kontrlonede gtmedim cuma günü gidicem ama şuan hiç biseym kalmadı acaba bişey mi oldu diye kendi kendmi yiyorum dün gttim saglik ocağına teker betahcg baktırdım bişey mi oldu diye bugün oglede cikicak sonuç çok stresliyim