hasksonsuz Selamlar hanımlar ben çok çok çoook eski üyeydimm hesabım kapatmıştım ve 1.5 yıl sonra 4. Bebeme hamile olarak geldim buralaraaa 😂😂😁♥️ depresyona girmiş durumdayımmm
Dadas hasksonsuz maşallah bacım her bebek geldikçe buradaki bacilarini unutmuyorsun 😅😅 bebeğin sağlıcakla gelsiiiiin 🤲🌸
hasksonsuz G12s_18 askm 8 yaşında oğlum 4 yaşına girecek kızım 18 aylık emen bi oğlum daha var ve imkansız dedğim halde 7 haftalık gebeşimmmm 😂😂
hasksonsuz minismom aynen öyle bacım prezervatif ile korunuyorduk ama en başta takıyorduk hani bazıları sonradan takıp hamile kalıyor aaa kornuyroduk diyor ya o bile yok imkansız derken oldu
minismom hasksonsuz resmen mucize 😊 olsun kalabalık aile iyidir Allahım yokluklarını hastalıklarını gostermesin buyur giderler hic depresyona girme 😊😊
hasksonsuz minismom öyle bacım da çok küçükler daha bunlara yetemiyorum yeni bir bebiiş kafam çok karşık
Nursemom90 Kombo korunmak gerek ya riske atmamak lazımm vardır dünyada yiyecek nasibi hayırlı olsun 😁
1Kubra_ hasksonsuz ben üçüncü ye hamileyim biri 5 yaşında diğeri 3.5 şuan 23 haftalık hamileyim yani daha da dördüncuyu düşünmüyorum değil
Izell hasksonsuz bende 4.bebisime hamileyim 27 yaşındayım hiç kendini üzecek bir durum yok canım Allah vergisi 🥰