mardine474 Bı annelerin en buyuk heyecanı once mınık kalbı duymaktı şükür💝 sımdı 16 hafta olduk artık cınsıyetı ogrenme zamanı ayy heyecandan ölecek haftaya randevum😇🥰
Pitircigin_annesi mardine474 inşallah hakkınızda hayırlısı olur sağlıklı bir şekilde kucagınıza alırsınız 😍 16 ya kadar dayanamadım ben 13 te öğrendim 🌸
minigimleseruven mardine474 ayyyy kesinlikle katılıyorum. Bende dün öğrendim en güzel randevuydu diyebilirim 😅☺️🧿 bide biz geç gidebildik o kadar zor sabrettim ki 18 haftalıkken öğrendim ben 🤭
mardine474 Pitircigin_annesi Ben biraz geç gitmek istedim netleşsin dıye 😅erken degılmıydı 13 hafta kesın mı😅
mardine474 Kdkdjd_737 bişey hı hissetmiyorum bir tane oğlum var oğlum erkek olsun istiyor Ben de kız 😅
Pitircigin_annesi mardine474 doktoruna güveniyorsan kesin 😂 benimki yılların doktoruydu ayrıca gösterdi zaten bebek bacak arasını direkt gördük kız bebek bizimki 🌸🌸🌸