Deletedmom231 canım ben2.5 sene önce yaptırdım cerrahpaşada Ali Benian hoca yapmıştı. Nasipse haftaya perşembe yine aynı hocaya yaptırcam. Ben çok memnun kaldım. Çünkü adam prof. Her ayrıntısını dikkatle inceliyor. Hiç bi detayı kaçırmıyor. Çok iyi rapor ediyor. Önemli olanda bu zaten. Siyah beyaz bu arada. Cd olayını bilmiyorum. Sormadım. Ama zannetmiyorum yoktur.