Visneli1so-s sanırım vücut bir yerden sonra kendini doğum sonrasına alıştırmaya çalışıyor. ben de çok yorgun olsam dahi defalarca uyanıyorum, olmadık saatlerde faltaşı gibi açılıyor gözlerim uyanıyorum falan😂 uykuyu da çok severim bir yandan sinir oluyorum ama zorlamanın anlamı yok artık diye uyandığım zaman kalkıyorum mecbur🤷🏻♀️