Esma07- sol kasıkta tarif edemediğim bir sancı var sabahtan beri önceden yani 16lı haftalarda sağ tarafta olmuştu ama yürürken oluyordu bu seferki ağrı bambaşka bişey ne yatırıyor ne yürütüyor 31 haftalık oldum ama kalan zaman resmen çile gibi geliyor ilk iki gebeliğimde hiç yaşamadığım ağrıları sancıları yaşıyorum resmen