mm_m954 kizlar ikisde bebetime evet bazen yalancı pozitif çıkarıor ama ikiside olamaz ya doğru değil mi
mm_m954 AysuPolat ikisi olamaz deme yalancı ayine idrarda yaptım il ianmadim da 2 ncı da yaptım teşekkürler
mm_m954 nevhibaa gecen sefer bitane yaptim bundan daha silik çıktı ama 2 daha yaptım onlar negatif çıktı boyile olmasın diye iksi binada yaptım önce t çizgi berledi sonra c çizgi
Gkcgkc nevhibaa bebetime bence awoxtan daha hassas ben de böyle düşünüyorum bmyle düşünmek istiyorum 🤣 bebetime bana pozitif veriyor awox negatif suan
nevhibaa mm_m954 negatif nasil çıktı anlamadim pozitiften sonra hani çok geçmemiş adetin üzerinden de dicem ki geç dollenme ama bi pozitif ardından negatif sonra tekrar pozitif ilginç ama dediğim gibi sabah bi kan verin içiniz rahat etsin
mm_m954 nevhibaa yok yanlış anlatım 2 ayı once başıma geliyor bu olay ama bu sefer bu test ilk defa yaptım ikisde pozitif
nevhibaa mm_m954 anladim canım yani söyle ben de bu testlerden 2 günde bir iki üç tane yaptım çizgiler cikti yanyana koyduğumda gün geçtikçe koyulasti kan verdim 183 cikti ben awox ile öğrendim olmadi bide ondan al yanılma payı çok çok düşük
mm_m954 nevhibaa awox vardı benim bı kaç gün önce yaptım ama orda çizgi sadede ben gördüm kıl gibiydi tüketim sabrsizlik vardı biraz
nevhibaa mm_m954 ben testin içinden kagidi çıkardım flaş ile gördüm sonra cizgi biraz daha koyulastı öyle soyliyim çok inceydi soluktu 2 gun sonrasında yaptığım daha koyulasti ona gore sonrasında da net kirmiziydi
mm_m954 nevhibaa Teşekkürler canm bakalım bu ara dün ayıne test yaptım bende fleşle gördüm pembe ama göz yorucu
Gnl54 Benimde böyleydi aynı silik çıktı varla yok arasi 3 tane yaptım hepsi ayni çıktı doktora gittim 8 haftalık miş 😅
mm_m954 Gnl54 oyile gerçekten şuan bile hem mutluluk hemde acaba yalancı pozitif mi diye aklımdan çıkmıyor eşim görevde geçe gelecek ama o saate gidemem ki 2 çüçükla çıkamayan ben hastanyie gideceğim dayianamam ki