Bende tüp bebek tedavisi gördüm özelde gördüm rapor için hastanelerde ugraştırıyorlar diye duymuştum o yüzden özele gittik adetin ikinci günü veya üçüncü günü çağırıyorlar sağlık durumuna göre tedavi protokolü uygulanıyor, ilaçlar pahalı ama rapor çıkartırsın bir kısmını SGK karşılıyor