Esrefiblue aynısını bende yaşıyorum canim şuan 35. Haftaya girdim 3 gündür baş ağrısı ve bulanti var tansiyonum çıkmadığı için preeklamsi şüphesi yok şükür. Idrar tahlili baktirdim bugün idrarda enfeksiyon ve sinüzit varmış baş agrisi ondan olurmus antibiyotiğe başladım doğum başlaması ile ilgili birşey demedi doktorum. inşallah gününde gelir kuzular🙏🏻