Ceylan1907 Uygulamaya göre Kasım 4. Ama sezeryan olcağım için benimde Ekim ortası gibi doğucak inşallah🙏 İkinci oğluşum geliyorrr, ilk oğlumun hiç bir şeyini atmamıştım. Bugün 25 haftalık olduk. Kıyafetleri makinaya attım, ütüleyip çantamı hazırlarım. Çünkü ilk oğlum 35.haftada doğmuştu, o yüzden hazırlıklı olmam lazım. Yarın kontrolüm var çok heyecanlıyımm☺️