pinar_shnlii7 Arkadaşlar 33.haftadayım aşırı derece vajinada kaşıntı var ve bu beni gerçekten rahatsız ediyor. Zaten akıntı hiç bitmedi şimdi rengi yeşile döndü yarın doktor kontrolüm var. Benim gibi olanlar var mı nasıl ilerledi süreç?
simgeecekinci pinar_shnlii7 mantar olmuşsun canım bende 2 haftadır aynı şekildeyim fitil ve krem kullandım ama maalesef geçmedi üstüne birde idrar yolu enfeksiyonu eklendi
Kelebek06 pinar_shnlii7 mrhabalar önde ilk 3 ayım sizinki gibiydi hiçbir doktora derdimi anlatamadim idrar yolu enfeksiyonu değil aslında çok kötü mantar oluşmuş bunu sonradan farkettim çünkü hep idrar yolu enfeksiyonu diyordum doktorlara ama ph dengesi bozulmuş ve aşırı mantar .doktorum GYNO MAX diye bir fitil verdi 3 tane vardı şimdi 2 aydır çok rahatım .nemli tutmamaya çalışıyorum pamuklu bez kullanıp sürekli değiştiriyorum.