yesimvera folik asit için folic1 verdiler kullanıyorum ama protestan için 14 gün kullan demişlerdi kontrole gittiğimde devam ederler mi bilmiyorum. Şuan tek sıkıntım sanırım çatlama iğnesi yüzünden göğüslerime dokunamıyorum, içim bayılacak gibi oluyor. Normal diye düşünüyorum sonuçta hormon ilaçları kullandık diye ama kötü düşünmek istemiyorum