liyamm55 Son 7 Korkuyorum valla 3’cü doğum nasıl olacak normal doğum yapan varmı 3’cü çocuğuna kaç saat sürdü doğumunuz 😉
cauuv1 Şafak 13 ken erken dogurdum 5 gün önce. 2 sene arayla 2. Sezeryan. Cok agrılarım var toparlanmaya calışıyorm
Zeynakcmzz59 liyamm55 açılmam olursa vajinal doğum onun haricinde Allaha şükürler olsn bir sorunumuz yok🧿
Zuleyhadere25 liyamm55 valla 2. De kolaydı 6 saatte dogurdum ama dogum anı zordu o an çıglık attım yırttı geçti inşş 3 dahada kokay olur bide ben hep sumiyle başlattılar inş bu kendi sancımla olur
Kbraataselim Son 14 🤍 artık doğsun istiyorum. Benimde 2. Olacak inşallah normal doğum istiyorum. Bana da 2. Kolay oluyor dediler😁
liyamm55 Kbraataselim Valla bende 4 saat sürdü 3’e bazıları kolay diyor bazıları en zoru 3 diyor o yüzden korku sarmış beni 😂