ozge0mom 28 haftalık gebeyim. Adet olduğumuzda içimiz sökülüyor gibi bir ağrı oluyordu ya işte o ağrıyı yaşıyorum. Bunu yaşayan var mı?
Asya1122 ozge0mom sancı şeklinde mi. Dinlenince geçiyor mu. Size tavsiyem su için ve sol tarafınıza uzanın eğer ağrı geçiyorsa normal devam ediyorsa doktora gitmek gerekir
Aysemerve ozge0mom idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsin. Bol bol su iç ihmal etme. Bende 30 haftalığım o hala belden sancım oluyo bazen kasıktan su içiyorum bol bol bide doktorum enfeksiyon için tek kullanımlık toz yazmıştı