Aylinannesi Ozy hergün muz ye kaşar peynirini eksik etme süt ve süt ürünleri kuruyemiş fındık badem ceviz.. ayrıca aklınızda bulunsun Somon balığı baya kilo aldırıyomuş
Aylinannesi Selim_Alparslan ben nesguik zararlıdır sanıyodum ya bıraktım içmeyi🙄 bide o gevreklerden yiyebiliyoMuyduk ya uff hep cabım cekmiştir böle kuru meyveli çıtır çıtır yiyebilirmyiiz 😍
Selim_Alparslan Aylinannesi ben nesguikinkini seviyorum canım içinde çikolatalı olanlardan içinde bir sürü vitamin ve mineral deposu yazıyor özellikle Demir ve kalsiyum için güzel, zararlı olacağını sanmıyorum bizde küçükken onları yiyerek büyüdük 😋
Aylinannesi Selim_Alparslan yani evette bazı net sayfalarında içmeyin yazıyodu bende bıraktım😕 oysaki mikemmel tadı var🙈 ya bide ben her aksam abur cubur yiyorum bi sıkıntı olurmu ya 😐
Selim_Alparslan Aylinannesi valla kuzum ben kasmadım kendimi bu kadar 🤷🏼♀️ Ne varsa alıp yiyorum ne olursa olsun 😂 21 kg aldım 🙈
Selim_Alparslan Aylinannesi ne güzel kuzum 🙂 36+0 haftalık olduk bizde Doğum yakınmış sancım çıktı yine çatı muayenesi oldum açıklık yok ama yumuşama var dedi ebe 🙂
Elifiniz Canım bende 37. Haftada gittim bebeğim 2547kg cıktı bende minyon tipliyim ve hamilellikte toplam 4 kg aldm son günlerde nesquikli süt içmeye başladm umarım işe yarar ama doktor bi problem yok dedi kilosunda normal standartlr arasında 3 kg bulur dedi bakalım sağlıklı olsunda 😊😊
Ozy Elifiniz saglikli olsun yeter ama bir ayda hic kilo almamasi normal gelmedi bana ya icin hic rahat degil aksam hastane gidecegim