SedANurK Elisasu123 daha iki hafta önce aynı endişem vadir 34 haftaliktim ve girdim hiçbir sorun olmadı. Sadece yüzme değilde suda takıldım ve her çıkışın da mayo değiştirdim bol su içip gölgede oturdum. Harika gelmişti
ikibebelianne-M Elisasu123 32 de girdim bir sıkıntı olmadı doktorum islak mayoyla oturma acilma ayagin yerden kesilmesin kendini fazla yormadan ve temiz bir denize girebilirsin demisti girdim sorunda olmadi ama suan ne der bilemiyorum
Ceren84ist Haftamda yazlığa geldim, şu an 35. Haftadayım ve neredeyse 3 haftadır her gün denize girdim. İstanbul’dan Çanakkale/Geyikli tarafına geldim. (Yaklaşık 5 saat süren bir yolculuk) Gelmeden önce aynı gün doktora gitmiştim zaten ve sormuştum yazlığa gitmemde ve denize girmemde bir sakınca olup olmadığı, o da kendimi yormadan rahatça kalabileceğimi söyledi. Şahsen bana bu 3 hafta çok iyi geldi, bu sıcaklarda denize girmek çok rahatlattı. Deniz tertemizdi. Tabi denizde yüzmekten çok suyun içinde kaldım sadece. Kendimi hiç yormadım. 50 faktör güneş koruyucu kullandım. 2 gün sonra artık dönüyoruz, malum artık az kaldı 😀 Eğer sizin de gireceğiniz deniz temiz ve kendinizi yormadan suyun içinde kalırsanız sorun olmaz diye düşünüyorum.