Yarn 36+4 oluyoruz, tek yumurta ikizlerine gebeyim.
Maalesef haftalardir ugrasiyorum kan transfüzyonu olmuş ve bebekler kilo almiyor, elimden bisey gelmiyor süreci kabullendim. Bir bebegim kuvoze girebilir bir yandan heyecanlaniyorum ama bir yandan da cok buruğum..