tugceelaa nder ben adetime 5 gün kala yapmıştım daha silikti 11 haftalığım sizinde pozitif bi test daha yapın elinizde varsa yada kan verin hayırlısı olsun 🥹
Ecrin_47 nder hahahah bu ay herkes silik çizgi ile hamileliği gördi bnde dahil 🤣🤣🤣 hayırlı olsun cnm 🤗🤗
nder tugceelaa ben de perşembe cuma yapmıştım onlar da silikti ama ihtimal vermedim bu 4. Testim testler yanıltmıyordur demi
nder nder ve perşembe cuma da reglime daha vardı normalde reglim cmt ya da pazar başlaması gerekiyordu
tugceelaa nder ben testlerin yanılttığına hiç denk gelmedim ama burada yanılanlar olmuş başka postlarda denk geldim kan verirseniz net çıkar pozitifse inşallah pozitiftir 🥹
nder Ecrin_47 Ben hala ihtimal vermiyorum Niyeyse 😁 çünkü kasıklarımda regl öncesi gibi ağrı hissediyorum ara ara