Aleyzeee 35 haftalık ikizlere doğum yapmıştım. Hep erken doğum riskim vardı. Kaç kere hastanede yattım sayamadım. O yüzden hep onlar kilo alsın diye çabaladım. Badem,ceviz çiğ yedim. Hatta geceleri yoğurtla karıştırdım yedim. Her sabah mutlaka kefir,yumurta tükettim. Öğün atlamadım ara öğünler yaptım. Bol et,köfte yedim. Bir yerde okumuştum nohut diye her şeye koyduk neredeyse nohutu. Bir de sağlıklı değil evet özellikşe şeker problemi olanlarda ama yoz nesquik yazıyordu onu da son zamanlarda içmiştim şeker olmadığı için ama abartmadan