Sudenzzz Kızlar selamlar bayadır uzaktım buralardan.. Bu ay aşılama denedik 12.günüm bu sabah idrar testi yaptım maalesef negatif 😔 Sizce erkenmi? Yoksa olsa cıkarmıydı? bilgisi olanlar yazabilir mi
0Berfin0 Sudenzzz canım bana 14. Gün yap demişlerdi 2 gün daha bekle istersen hem bazen geç döllenme de olabiliyor
Leontiine Sudenzzz erken canım ben 14. Gün evde test yaptım silikti 16. Günki teste koyulaştı sonra tahlil verdim
Ikraa_22 Sudenzzz sizi üzmek istemem ama olsaydı çıkardı bence ben 10 günde test yapmaya başlamiştım ve çok silikti ertesı gün yaptığım daha belirgın ve gün geçtikçe yaptığım daha artmıştı umarım ben yanılırım güzel sonuç alırsınız hakınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
Sudenzzz 2 gün sonra tekrar denicem ama negatif görünce pozitife dönermi diye bi üzüldüm.. sendemi aşılama oldun canım kacıncı gün pozitif çıktı
Sans_seninle Sudenzzz o aşılama olmuyor canım o farklı o farklı bende bu ay yumurta takibi yaptırıyorum iki gün sınra klomene başlayacağım pazartesi tekrar gidicem
Sudenzzz Sans_seninle aşılama yaptırdım canım , çatlatma iğnesinden bir gün sonra aşılama yapıldı protestan kullanıyorum
Sudenzzz Leontiine inşallah benimde erken oldu için cıkmamıştır ya 14. Gün tekrar yapıcam test adrtim iki gün gecikti ama o progestandan olabilir sanırım
1_Ozgnn Leontiine çatlatma iğnesinin 14. Günü mü yaptınız testi yoksa aşılamanın mı 14. Günü birde benim şimdi ne zman regli olmam gerekiyor normal siklusa göre mi bekleyeceğim
Sans_seninle Leontiine bende istedim bana ilk yumurta takibi yapalım dedi Pcos var sadece dedi ilerleyen zamanlar bakarız dedi
Sudenzzz Sans_seninle eşimin değerleri iyi banada daha once muayne etmişti tekrar gittim olmuyor diye aşılamamı denesek dedim oda olur deneyelim dedi ilk rahim filmi cekelim dedi ben ondan biraz korktuğum için ilk aşılama denesek olmazmı dedim oda olur dedi sınra yumurtamı takip etti catlatma iğnesi verdi o sekılde yaptı asılamayı