Kızlar bugün kontrole gittim doktorum alttan baktı zaten 2 cm açılmam vardı açılma aynı bebeğim çok hareketli ara ara karnım ağrıyordu az önce eşimle yürüyüşe çıktık ve sol kasığıma bıçak saplanır gibi oldu ara ara devam ediyor doğum sancısı olabilir mi tek taraflı gelir mi ilk doğumum olucak nasıl olur bilmiyorum