Beyzanrcnp Ağrı girip duruyor belimden başlayıp gaz mı acaba diyorum tuvalete gidiyorum bişey yok bide suyum biraz sınırdaydı en son gittiğimde yani yeterliydi ama çok da iyi değildi şu anda kasıklarıma doğru sancı vuruyor biraz doğum sancısı mı oluyor bu
2cocuk2kopek Beyzanrcnp acile gitmende fayda. Var bende 31. Haftadan beri sancı ve kasılma yaşıyorum ilaç kullanı. bi nst alırlar en azından bakarlar duruma