MujganisMom Elisa0110 Üst sol köşede resim yükle diye bir yer var tıkladığım zaman seni yönlendirir oraya kopyalıyorsun. Buraya geliyorsun tekrar aşağıda küçük seçenekler var yorum yazarken orda görsel ekle var oraya tıklayıp yapıştırıyorsun canım.
Elisa0110 @“MujganisMom” MujganisMom 10 gün gecikti adetim 5 gün önce yaptım negatif çıkmıştı bu da bugün yaptığım acaba kuruma çizgisi mi yoksa bazı testler yanıltıcı olabiliyor öyle mi acaba
MujganisMom Elisa0110 Yaa inşallah vardır emin olmak için kan verin bence gecikmeniz de olmuş şimdi ne söylesek yalan olur ümitlendirmek de üzmek de istemem sizi. Kan verince bana da haber eder misiniz size zahmet. 🧡 🥰İnşallah vardır ama var gibi gözüküyor. 🧡
Elisa0110 MujganisMom inşallah ya bende çok ümitlenmek istemiyorum. Kan verdiğim de haber veririm tabi inşallah güzel haberlerle 😊
MujganisMom Elisa0110 Hmm anladım canım benim Rabbim inşallah önce ikimize sonra diğer anne adaylarına kısa zamanda sağlıkla hayırla nasip eder inşallah. 🧡
Elisa0110 MujganisMom inşallah çok ümitlenmiştim bu sefer acaba dün çok su içmiştim Bi etkisi olabilir mi diye düşünüyorum yarın tekrarlasam mı
Sultansultis test negatif, erkense eğer ilerleyen günlerde tekrar baktırabilirsin. Yumurtlamadan sonra 10. günden itibaren bakılabilir
MujganisMom Elisa0110 Ya dediğim gibi testler de yanılma payı olabiliyor bence hiç üzülmeyin. Gidin tekrar bir kan verin emin olun derim.
aycicek_ Elisa0110 canım testlerle kendini yıpratma imkanın varsa hemen kan ver. Ve hamilelik yoksa neden adet olmadığına baktır biliyosun psikolojik olarakta olmuyor olabilirsin. Rabbim en kısa zamanda gönlüne göre versin
Elisa0110 aycicek_ evet doğru söylüyorsunuz ayın 1 nde gidicem kan vermeye o zaman kadar dayanamayıp yapıyorum Bi ümit😔