İyi akşamlar hanımlar 38+0 ım bugün akşam 7 den beri giderek sıklaşan sancılarım var. Nişanım geldi 3 dk ya bir inince sancılarım hazırlanıp hastaneye gittik. Nst ye bağladılar sancım düzenli ve kuvvetli ama açılmam yok. Yatış da verebilirim evde de çekebilirsiniz rahat rahat sancını dedi. Eşimle konuşup eve dönmeye karar verdik. Şuan evdeyiz sancılarım daha da şiddetlenmeye başladı. Açılmamın olması için acil öneri bekliyorum sizden