Merhaba ben kızımın doğumundan 3 yıl sonra oğlumu SSVD ile kucağıma aldım. Merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz. Herşey yolunda gittiği sürece ( sancınızın doğal olması, bebeğin kanalda sorunsuz ilerlemesi ve tam teşekküllü bir hastane ve en önemlisi SSVD destekleyen bir doktor) SSVD çok güzel bir doğum şekli.